''Μαϊμού'' το βίντεο με τον Ιερέα που αρνήθηκε την βάφτιση επειδή δεν ήθελε η τρίχρονη;

Τι συμβαίνει τελικά με τον Ιερέα που από χθες κάνει τον γύρο του διαδικτύου;

Σύμφωνα με το βίντεο ο Ιερέας υπέβαλε ερώτηση στη τρίχρονη εάν θέλει να βαφτιστεί, απάντησε αρνητικά και διέκοψε το μυστήριο!

Για το ίδιο θέμα σχολιάζει στο facebook ο αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Ηλιάκης:

ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ "ΒΑΣΑΝΟΝ" ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ....ΒΑΠΤΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΥΜΒΉΘΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΠΤΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ..ΑΚΟΜΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΤΙ Ο "ΠΑΠΑΣ"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΑΙΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ "ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ" ΠΡΙΝ ΑΡΧΊΣΕΙ Η..ΚΑΤΗΧΗΣΗ..ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΟ...ΤΥΧΑΙΟ;

5 σχόλια:

  1. τι μαιμου ειναι ο παππας? Εδω στο newsit μιλαει ο ιδιος και ειναι ο ντως παππας. Μην πατε να πειτε ψεμματα. Ο Θεος δεν θελει ψεμματα αλλα αληθειες.Ειστε και ανθρωποι υποτιθεται του Χριστου και λετε ψεμματα.

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=312132&catid=3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.lifo.gr/guests/viral/49718%C2%AB%CE%97%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%87%CE%BF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ29 Ιουνίου 2014 - 5:55 π.μ.

    ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    Οι οικουμενιστές ίδρυσαν μια καινούρια εκκλησία που έχει όλες τις θρησκείες ανακατεμένες, ορθόδοξοι, αιρετικοί, μασόνοι, προτεστάντες, βουδιστές, ινδουϊστές, σατανιστές, μάγοι όλα τα είδη των αιρετικών και των ανώμαλων είναι ένα σώμα δεμένο μεταξύ τους, μια ξεχωριστή εκκλησία του σατανά. Είναι δικαίωμά τους να πάνε....
    με τον διάβολο έχοντας την ταμπέλα του Ορθοδόξου. Τους ψευδοορθοδόξους οικουμενιστές στις ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες τους μνημονεύουν τους αναγνωρίζουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους πολλοί επίσκοποι κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί και έτσι συμμετέχουν και αυτοί στην κοινωνία του σατανά. Πολλοί από αυτούς που συμμετέχουν στην κοινωνία του σατανά είναι αδιάφοροι για το τι λένε οι ιεροί κανόνες και οι Πατέρες της Εκκλησίας, άλλοι είναι πλανεμένοι και αρρωστημένοι με τις αχρικαιρικές και δυνητικές κακοδοξίες, άλλοι είναι ευνουχισμένοι αφού είναι σε αδελφότητες οργανοσιακών φυτών, άλλοι είναι συμφεροντολόγοι και σκέφτονται τα λεφτά θα κοπούν εάν ομολογήσουν. Υπάρχουν και οι ψευδοαντιδρώντες που ενώ κοινωνούν και πορνεύουν πνευματικά με τους οικουμενιστές στην πράξη, αφού τους μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους σχίζοντας και κάνοντας αιρετική την εκκλησία προσφέροντας πνευματικό θάνατο στους πιστούς, στην θεωρία το παίζουν ορθόδοξοι ομολογητές κάνοντας συνέδρια ομιλίες κατά του οικουμενισμού. Αυτή είναι η σύναξη κληρικών και μοναχών που στην πράξη είναι μια αγέλη προβατόσχημων λύκων, που δουλεύει όπως οι μάγοι έχουν ορθόδοξες εικόνες για να παγιδεύουν τους χριστιανούς.Έτσι και η σύναξη κληρικών και μοναχών στη θεωρία κατά του οικουμενισμού στην πράξη είναι ένα από τα καλύτερα στηρίγματα του σατανικού οικουμενισμού. Ένα άλλο καλό και δυνατό στήριγμα του οικουμενισμού είναι όλοι οι επίσκοποι των συνόδων, των λεγομένων Γ.Ο.Χ. που και αυτοί στη θεωρία είναι κατά του οικουμενισμού στην πράξη δεν αγωνίζονται αποτειχισμένοι από την κοινωνία οικουμενιστών στο σώμα της Μίας Εκκλησίας και στο ακαινοτόμητο πλήρωμα της, αλλά δημιούργησαν καινούριες Εκκλησίες με νέες συνόδους και ιεραρχίες με αφθονία νέο-χειροτονημένων επισκόπων. Όλοι αυτοί αποτελούν μία τέλεια παρασυναγωγή που βοηθάει τους οικουμενιστάς επισκόπους να καταστρέφουν ανενόχλητοι την Μία Εκκλησία αφού αυτοί βρίσκονται, σε άλλη καινούργια Εκκλησία παρασυναγωγής. Το τρίτο στήριγμα του οικουμενισμού αντιδράει μόνο στην κοινωνία της αιρέσεως των οικουμενιστών αφού έχει απότειχιστεί από αυτούς. Συνεχίζει όμως να σχίζει την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος του ενός ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Αυτοί είναι ψευδοαντιδρώντες κατά του οικουμενισμού, μισή ομολογία κάνουνε. Είναι σχίστες της Εκκλησίας και διάκονοι του οικουμενισμού. Δεν αγωνίζονται εντός του ενός ακαινοτομήτου πληρώματος της Μίας Εκκλησίας που έχει αποτειχιστεί από την κοινωνία της αιρέσεως και του νέο-ημερολογιτικού σχίσματος των οικουμενιστών και από την κοινωνία της παρασυναγωγής των παραταξιακών. Ενώ κάνουν υπακοή στην πράξη στους μασόνους οικουμενιστάς και σχίστες επισκόπους της Εκκλησίας θέλουν να το παίξουν και αυτοί αντι-οικουμενιστές ενώ αυτοί συντηρούν και συνεχίζουν να βρίσκονται εντός του νέο-ημερολογίτικου οικουμενιστικού σχίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.tlig.org/el/messages/1105/
    Αυτό που θα προσελκύσει το Πνεύμα είναι η ειλικρίνεια που εκφράζεται με τις προσευχές της καρδιάς και τότε Εκείνο3 θα γίνει ο Σύμβουλός σας, ο Φίλος σας, η αδιάλειπτη προσευχή σας, η αδιάλειπτη αυτή προσευχή στην οποία αποδίδω τόσο μεγάλη σημασία, γιατί πηγάζει μέσα απ’ την καρδιά και περιλαμβάνει όλα όσα κάνατε στη διάρκεια της ημέρας.--
    Όπως σου έλεγα στην αρχή,4 έχε το νου σου στραμμένο στην Ανατολή. Το φως θα ανατείλει από κει και όλα θα πάρουν τη μορφή ενός κήπου ανθισμένου. Έχω στρέψει από την αρχή την Καρδιά Μου στην Ανατολή. Προσπάθησα, με τα Καλέσματά Μου, να εξαγνίσω τον κόσμο, αλλά συνεχίζει να παραμένει στον ρύπο της ακολασίας του. Δεν σταμάτησε να καλώ, αλλά τούτη η γενεά δεν θέλει να ακούσει και να Μου επιτρέψει να την καθαρίσω από τη ρυπαρότητά της. Η «Ημέρα του Κυρίου» θα έρθει ξαφνικά πάνω τους και θα τους αιφνιδιάσει… Δέχομαι τη θυσία που Μου προσφέρει η Ανατολή, αφού Με τιμούν με μεγάλο ζήλο και γενναιοψυχία. Σαν ασημένια κλωστή θα μείνουν τα ίχνη που αφήνετε πίσω σας, σαν υπόδειγμα, για να μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να τα ακολουθήσει. Έτσι, όπως η ευλογία του Ααρών επηρέασε το λαό Μου, το ίδιο και η Ανατολή θα επηρεάσει τον υπόλοιπο κόσμο, ώστε να αναγνωρίσουν Εμένα, τον προαιώνιο Θεό τους.
    Τίποτε δεν χάθηκε για την Εκκλησία Μου, μάλλον οι άνθρωποι έχασαν στις καρδιές τους την παρουσία της Εκκλησίας Μου. Ο κόσμος σήμερα, έχοντας φτάσει σε έσχατη διαφθορά, δεν γέμισε μόνο με πλάνες, αλλά προκαλεί κατάφωρα την Θειότητά Μου και το Νόμο Μου. Πώς μπορώ να αναγνωρίσω σ’ αυτούς την Εκκλησία Μου;

    ΤΑ ΕΠΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

    http://www.tlig.org/el/messages/948/

    Το Πνεύμα Είναι Δραστήριο Και Ζωντανό
    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1991/

    Οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα στην έρημο, κι Εγώ έδωσα στα πλήθη μια πρόγευση της Θείας Μου Ευχαριστίας. Πολλαπλασίασα τα ψωμιά για να τους θρέψω, όπως σας τρέφω με το Σώμα Μου, για να σας δώσω Ζωή. Πολλαπλασίασα και τα ψάρια, ένα σύμβολο του Ονόματός Μου, ένα σύμβολο Εκείνου-Που-Σας-Τρέφει, ένα συμβολικό σημάδι του Ονόματός Μου, Ι.Χ.Θ.Υ.Σ που σημαίνει Ιησούς Χριστός, Θεού Υιός, Σωτήρας. Σας διαβεβαιώνω λοιπόν σήμερα ότι τα Μηνύματα που δωρίζει το Πνεύμα Μου σε όλα τα έθνη δεν είναι μόνο λόγια, είναι Πνεύμα και είναι Ζωή.

    Δεν διαβάσατε τα λόγια της Γραφής, "τους έδωσε άρτο από τον ουρανό να φάνε" 3. Δεν αρκούν αυτά τα σημάδια για να πεισθείτε;

    Σε ρωτώ λοιπόν εσένα1, αδελφέ της Ανατολικής Εκκλησίας:

    http://www.tlig.org/el/messages/1102/
    ...
    - Θεωρείς την Ορθοδοξία ως την αληθινή θρησκεία, αλλά απέρριψε ποτέ η Ορθοδοξία την πιθανότητα να δοθεί στον άνθρωπο θεϊκή διδαχή με το Φως του Αγίου Πνεύματος;

    Ωδές της Αγίας Τριάδος
    http://www.tlig.org/el/messages/1088/
    - Είμαι το Πνεύμα της Αλήθειας που εκπορεύεται από τον Πατέρα και στέλνεται από τον Υιό, τον Ιησού Χριστό. . Είμαστε μια Ουσία, μια Δύναμη και μια Γνώση κι αφού είμαστε Ένας και μοναδικός Θεός...

    Οι Προφήτες Και Η Προφητεία


    http://www.tlig.org/el/messages/1053/


    -Χρίσμα για τους φτωχούς στο πνεύμα, Εγώ Είμαι.

    -Εγγυητής του καλού σας, Εγώ Είμαι.

    -Φωτεινή Θεότητα και Πηγή Υπέρτατης Αγάπης, Εγώ Είμαι.

    -Κυρίαρχος και Νυμφίος όλης της πλάσης, Εγώ Είμαι.

    -Ανορθωτής και Λυχνάρι σώματος και ψυχής, Εγώ Είμαι.

    -Παρηγορητής γι'αυτούς που διώκονται για την επικράτηση

    της δικαιοσύνης, Εγώ Είμαι.

    -Βάλσαμο και θεραπευτική αλοιφή για τους αρρώστους

    και τους ετοιμοθάνατους, Εγώ Είμαι.

    -Και ότι είμαι ο Κύριός σας και ο Θεός σας αλλά και ο Φίλος σας, ο Σύντροφός σας και ο Πατέρας σας συγχρόνως.

    Προσφέρω, γενεά, αδιάκοπα τον εαυτό Μου σε σας, για να τελειοποιήσω την εικόνα σας που την έχετε τόσο παραμορφώσει και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι χριστιανός ορθόδοξος και πιστέυω στο Θεό . Έχω αηδιάσει όμως με τη στάση των "χριστιανών" και των "ανθρώπων του Θεού" με αυτά που κάνουν. Τι αηδίες λέει ο αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Ηλιάκης. Κολυμβήθρα υπάρχει και φαίνεται ξεκάθαρα στο βίντεο από το 0:50 έως το 0:52 πίσω αριστερά από τον παπά. Δυστυχώς και μετά μεγάλης μου λύπης κάθε τόσο διαπιστώνω ότι με τις πράξεις τους και τα λόγια τους κάνουν ότι μπορούν για να μας απομακρύνουν από το Θεό. ο παπάς του βίντεο μιλησε στην Τσαπανίδου και το παραδέχτηκε. (http://www.youtube.com/watch?v=TbAhkyIucm0).Στην τελική καλά έκανε αφού όπως ισχυρίζεται υπάρχει κάποιός νόμος που τον καλύπτει. Άρα οι υπόλοιποι και δη ο αρχιμανδρίτης ας σταματήσουν τις φθηνές και ανυπόστατες δικαιολογίες γιατί καταντάει αηδία. Έχουν καταντίσει με τα λεγόμενά και τις πράξεις τους πιο προσηλυτιστές και από αυτούς που κατηγορούν για το βίντεο. Και όπως προείπα ειμαι χριστιανός ορθόδοξος και δεν έχω καμία σχέση με αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.